Kod

Bloglar
mobilya kulübü
Bloglar
mobilya kulübü
Bloglar
mobilya kulübü
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

6 Mayıs 2017 Cumartesi

Hafta sonu okumaları






  • ''İnsan, duygularının apaçık bir biçimde başkalarınca bilinmesini istemez sonuçta.''



  •                             ''Bil ki ey sevgili!

        Ben seni aklımdan hiç çıkarmadım;
                     ben sadece aklımı çıkardım.
                    Ve böyle bilsin bütün dünya,
                 ben aklımı senin râmına değil,
                senin uğruna senden çıkardım.''


  • ''Hevesleri, beklentileri, erteledikleri, kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları, gizledikleri, bitirilmemiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir insan.'' 
                                    Tarık Tufan.. Ve Sen Kuş Olur Gidersin adlı kitabından sözler. 

     Tarık Tufan'a beni çeken çok şey var aslında. Ama en önemlisi, bana en çok dokunanı; kesinlikle üslûbudur. Şimdiye kadar ki yazmış olduğu tüm kitapları okudum. Ve hepside ben de çok derin izler bıraktı. Sanki onun kitaplarını okurken kendimi buluyorum. ''Aha! adam resmen beni anlatmış bu dizelerinde'' diyorum. Kitaplarından altını çizdiğim cümlelerin çoğu benimle de özdeşleşiyor. Kalemini gerçekten okura hitap edecek şekilde sallıyor. Size de tavsiyem #TarıkTufan okuyun,okutun! 


  • ''Terk edilince büyümüşüm meğer. Annem öldüğünde ise ölmüştüm.''

  • ''Biliyorum, kimi sevsem en son hatırladığım görüntüsü gidişi olur.''

  • ''Ona ve onun ağlayışına ağlıyordum ben zaten. Yaşı kaç olursa olsun bütün kadınların ağlamasında insanın kendi annesinin ağlayışını hatırlatan bir şey var, canından can yolar adamın.''

  • ''Sahi, gerçekten de, cennette de aşık olacak mıyız? Orada da kıskanacak mıyız sevdiğimizi ölesiye, öldüresiye. Cennette olabilecek miyiz sevdiğimizle, aramıza ayrılık girmeden? İstememek olmasın orada bari, bırakıp gitmek olmasın hiç olmazsa. Gönül kapıları açık olsun, çalmadan girilsin içeri.''
                     Mahir Ünsal Eriş.. Bangır Bangır Ferdi Çalıyor Evde adlı kitabından sözler.


Mahir Ünsal Eriş. Yazdıkları o kadar ben ki.. kurgusu, anlatım özellikleri... Hele ki ikinci maddede yazmış olduğum kitaptan alıntı söz; kızına yazmış olduğu mektuptan bir alıntı. Kurgusu, akıcılığı o kadar mükemmel ki! kitabı okurken gerçeklikle, günümüz yaşantısıyla birebir bağlantılı olduğunu anlayacaksınız. #MahirÜnsanEris kitaplarında, gerçekçiliği farklı boyutlarda çok da güzel anlatabilen bir yazar. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder