Kod

Bloglar
mobilya kulübü
Bloglar
mobilya kulübü
Bloglar
mobilya kulübü
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

13 Eylül 2017 Çarşamba

Yakamoz



     Siz hiç sessiz sessiz ağladınız mı? Ahmet Kaya'nın da şarkı sözlerinde söylendiği gibi..

     -Derince bir nefes sigarasından çekti.- Ben, hep sessiz sessiz ağlayanlardanım. Nasıl oluyor demeyin amınkoyim. Her şeye sebep ya da mantıklı bir cevap aramayın. Oluyor işte. 1-2 gün mutluysam diğer günler.. Allah ne verdiyse işte. Gerçi Allah pek bir şey vermiyor da, neyse... çok inandım. Her şeye. Hep kandım. Her şeye. İnandım. Hep. Sonuç ? Sonuç koca bir hiç. Sanırım Nihilizm'i bu yüzden benimsiyorum.Geçmişime bakıyorum, acaba böyle bir buhranlığa düşecek bir hata mı yaptım diye, yok. Yemin ederim yok ulan! Sütten çıkmış ak kaşık olduğumu söylemiyorum, değilim de zaten ama sürekli karanlığın içinde yaşayacak bir şey yapmadım ben.

     Yıldızlı bir gecede, gökyüzünün altında kendini acemi ve çaresiz hissedersen, bu, yıldızlara bakarak başka şeyler düşündüğün içindir. Yıldızlara bakarak yalnızca yıldızları düşünmek gerekir. Ama olmuyor ki, hiç olmuyor. Ne istediğimi, ne olmak istediğimi bir türlü kestiremiyorum. Sürekli kendimi gaza getiriyorum. Yok bu sefer değişecek, yok bu sefer farklı olacak vs vs vs... çok düşünüyorum, her şeyi. Düşündükçe de kızıyorum. İçten içe kendimi kemiriyorum. Saatlerce oturup ağladığımı saymıyorum bile. Üst kattakiler sevişiyor.. ''Çok mu güzel lan hayat! gerçekten çok mu mutlusunuz göt laleleri. Yapıyorsanız bari sessiz yapın amınakoyim...'' demek istiyorum ama demiyorum tabii.

     -Bir sigara daha.- Oynadığım tasolar, gökyüzünde kaybolan uçurtmam, nerdesiniz oğlum nerdesiniz... Bunların hepsi sizin yüzünüzden amınakoyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder