Kod

Bloglar
mobilya kulübü
Bloglar
mobilya kulübü
Bloglar
mobilya kulübü
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

27 Nisan 2017 Perşembe

Acılara Tutunmak

Benim bir sigara içmem gerek. Evet evet! daha elimi yüzümü yıkamadan ciğerlerimi, kendimi dumana, zehire boğmam gerek. Offf! ''Yalan dünya her şey bomboooş!'' diye haykırasım geliyor. Ama yapamıyorum tabii... Neydi benim eksiğim? Ya da gözümden kaçırmış olabileceğim şey(ler)? Allah'ım acaba bilmeden çok büyük bir günah mı işledim ben? Eğer öyleyse affet lütfen. Affet ki dinsin içimdeki siyah girdap. Tam geçsin demiyorum, biraz griye dönüşsün bari.. belki o zaman hayal dünyasında fazla kalmamam gerektiğini de öğrenmiş olurum, kim bilir? Her gün kendime doğru düzgün bir plan yapıp düzeleceğimi söyleyip bununla ilgili kendime tam gaz veriyorum. Sonuç? ''Yine bana hüsraaağğğn!'' Olmuyor, yapamıyorum. Hava ne kadar da güzel. Güneş, kısık gözlerimi daha da kısıyor. Evimin karşısında ki tepeler apaçık. Yüksek binalar, rezidanslar tam takır görünüyor. Acaba, acaba kitabımı alıp sahile, çimlere mi gitsem? Ya da fotoğraf çekmeye?  Hiçbiri olmasa da insanların arasına mı karışsam acaba? Aha! annem arıyor. Yahu biz hep deriz ya 'ruh ikizi' diye; galiba benim ruh ikizim de annem. Kadın hissediyor mu, anlıyor mu nedir bilmiyorum ama; ne zaman böyle karanlık buhranım da olsam arıyor. Dakikası şaşmıyor. Canım annem. Keşke anneler ölümsüz olsa! sanırım daldan dala atladım biraz. Hasılı: Müziğimi açıp hayallere dalayım ben yine. Belki ağlarım da. Bir de hunharca yazıp, karalarım. Eğer sizin oralarda da hava güzelse, çıkıp, doyasıya tatmin edin ruhunuzu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder